zaterdag 10 november 2012

Deel 2

Ik ben begonnen met het verven. Maar deze groene kleur vind ik te licht. Ik ga de verf mengen en iets donkerder maken.
I started to paint.But this green color turned out to be too light. I will mix the paint to make it a shade darker.
Ja, deze groene kleur vind ik mooi. De licht groene verf ga ik gebruiken voor het raamwerk.
Yes, this shade I like better. The light green paint I will use for the window-frames.
De beide zijkanten van het huis heb ik versiert met een lambrizering. Aan de ene kant ga ik een groot reclamebord ophangen. En aan de andere kant?................ even verder scrollen.
Both sides of the house have been decorated with a walnscotting. On the one side I will hang a large commercial. And what about the other side? .......... I have to scroll a little further.
De uitstalkast is van afvalhout en sigarenkistjes gemaakt. Zie verder beneden.
The showcase has been made from waste and cigarboxes. See more below.
Het raam kan echt open en dicht. Goed he?
The window can/be opened and closed Again. Good idea all the same.